سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله گالوانیزه

خرید لوله گالوانیزه به عنوان لوله‌ای مقاوم و محافظ در برابر رطوبت و واکنش‌های شیمیایی و خورگی‌ها  یکی از مسائل مهم از نظر خریداران و متقاضیان این لوله‌ها می‌باشد.

آنچه که اهمیت دارد، توجه خریداران به نیاز خود و سفارش لوله‌هایی متناسب با رفع مایحتاج است. در این مقاله سعی داریم تا درباره خرید لوله گالوانیزه و انواع این لوله‌ها و راه‌های مناسب خرید آن‌ها مطالب ثمر بخشی را در اشتراک قرار دهیم.

بررسی خرید انواع لوله گالوانیزه

لوله‌های گالوانیزه که از جنس آهن و فولاد هستند و برای مقاومت بخشی به آن‌ها لایه‌ی بیرونی‌شان را با رویه‌ای از فلز روی پوشش می‌دهند، در هر صنعتی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

برای خرید لوله گالوانیزه باید به این امر توجه کرد که این لوله‌ها در چه موارد قرار است به کار بروند. عمده‌ی کارایی لوله گالوانیزه برای انتقال آب و فاضلاب، به عنوان لوله‌های انتقال گاز، برای دکل‌های برق با فشار قوی، برای انتقال آب و تصفیه، جهت تهویه هوا، برای ساخت گارد ریل جاده و در شهرسازی، انتقال گاز و آب به گلخانه‌ها و از این قبیل است.

در هر یک از این موارد، لازم است به ضخامت، عرض، طول، جنس، ماده اولیه، کارایی و … توجه کرد. به طور مثال لوله‌های گالوانیزه فولادی در برابر اسید قوام ندارند و مواد اسیدی به آن‌ها آسیب می‌رسانند. یا لوله گالوانیزه گرم از طول عمر بیشتری برخوردار است (بین بیست تا سی سال) و بهتر است خرید لوله  گرم برای استفاده در انتقالاتی با فشار قوی مورد کاربری قرار بگیرد.

یا لوله گالوانیزه سرد به دلیل ضخامت کم و طول عمر پایین آن عموما جهت تولید در صنایع ساخت قطعات خودرو، پیچ و مهره استفاده می‌گردد.

بنابراین برای خرید توجه به نوع لوله برای محل استفاده بسیار مهم است و دلیل خرید لوله گالوانیزه از عوامل تاثیرگذار می‌باشد.

عوامل تاثیر گذار بر خرید لوله گالوانیزه

برای خرید این مدل از لوله عوامل متعددی می‌تواند تاثیر داشته باشند. از آنجا که این لوله‌ها به دلیل گران‌تر بودن و کاربرد آن‌ها در صنایع سنگین مورد توجه هر سازمان و کارخانه‌ای قرار نمی‌گیرند، بنابراین کارایی آن‌ها اختصاصی‌تر خواهد شد.

هر فرد یا شرکتی که بخواهد از این لوله‌ها استفاده کند باید توجه داشته باشد که آیا از خرید این لوله قصد دارد به صورت طولانی مدت استفاده کند یا کوتاه مدت؟ آیا از این لوله‌ها برای انتقال گازها استفاده می‌شود یا برای عبور جریان سیال مایعات؟ چه ضخامتی برای انتقالی که مد نظر خریدار است، مناسب می‌باشد؟ محل مورد استفاده‌ی این لوله‌ها چگونه است؟

آیا خرید لوله گالوانیزه آهنی مناسب است یا فولادی؟ چه مشخصات سایز و اندازه‌ای برای لوله گالوانیزه در مکان مورد نظر متناسب می‌باشد؟ پرسیدن این سوالات هنگام خرید  بسیار حائز اهمیت خواهد بود و جواب آن‌ها به افراد و شرکت‌ها و کارخانه‌ها نیز کمک می‌کند تا لوله ی مورد نظر خود را از شرکت‌ها و کارخانه‌های عرضه کننده تهیه کنند.

از طرفی پیدا کردن تولید کننده‌ای که بتواند سازمان‌ها را در خرید و راهنمایی آن‌ها کمک کند، از اهمیت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت استیل سرا مراجعه فرمایید.