سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی لوله مانیسمان

بررسی خرید انواع لوله مانیسمان

پیش از خرید لوله مانسیمان باید بدانید این نوع از لوله با سایر لوله ها تفاوت های اساسی دارد. لوله مانسیمان از شمش های فلزی (فولادی، استیل،…) ساخته می شود. فرآیند ساخت آن به گونه است محصول نهایی آن یک تکه است و جوش داده نمی شود.

این مزیتی بزرگ برای لوله مانسیمان است و می تواند کاربردهای فراوانی در صنعت داشته باشد. در خرید لوله مانیسمان همچنین باید بدانید که این لوله های یک تکه بنا به تقاضای مشتری برش داده می شوند. بنابراین باید ابعاد مورد نیاز خود را به صورت دقیق بدانید.

خرید لوله مانیسمان و انتخاب انواع آن بر اساس نیاز صنعتی صورت می گیرد. در برخی از صنایع نیاز به لوله هایی با ضخامت زیاد است و در برخی از آن ها ضخامت کم تر کافی است.

لوله های ضخیم تر معمولا تحت عنوان لوله ها سنگین و فوق سنگین شناخته می شوند که در موارد خاص مورد نیاز هستند. برای سایر مصارف لوله های با ضخامت کمتر که از نظر وزنی در رده استاندارد قرار دارند، کارآیی خواهند داشت.

عوامل تاثیر گذار بر خرید لوله مانیسمان

این که لوله تولید کجاست، در خرید آن مهم است. در حال حاضر لوله های مانیسمان در کشورهای چین، ایران، روسیه، هند، ایتالیا و آلمان تولید می شوند.

لوله های چینی در بازار موجودند که باید کیفیت سنجی و بعد خریداری شوند. برخی لوله ها نیز از کشورهای صنعتی پیشرفته می آیند که معمولا کیفیت تضمین شده ای دارند.

البته در اجناس چینی نیز باید به درجه بندی ها دقت کرد. شاید بتوان خرید لوله مانیسمان را با قیمتی به صرفه تر انجام داد و از نظر کیفی نیز چندان متحمل ضرر نشد.

میزان تقاضا و خرید این لوله برای صنایع گوناگون متفاوت است اما با شناخت این لوله و مزایایی که نسبت به لوله های درزدار دارد، روز به روز بر میزان این تقاضا افزوده می شود.

هم اکنون خرید این لوله برای خطوط صنایع غذایی، خطوط نفت و گاز، خطوط هیدرولیکی و خطوط فشار قوی که در آن ها هم عدم نشتی و هم استحکام و دوام لوله ها اهمیت بالایی دارد، انجام می گیرد.